Monday, May 18, 2009

aku,sms dan demam


demam......da masuk 2hari da nie demam..adakah wa dijangkiti seleseme babi yg suke bersin mrata2?hehehehe...semalam ahad,aku termesej plak ex wa yg da jd awek org..hehehe..hmm tahla..nyesal lak aku mesej dia.xpasal2 dia citer balik kenangan dia ngan aku,sbb dia ngan bf dia xsefahaman..(hamek ko! sape suh curang!hahahahaha)..pastu aku msj lak admire yg aku suke sgt smpi 3taun aku pendam pasaan dari dia..tp tu la ,da jd awek org da beliau.pastu aku mesej la ehem2 nie..tny kaba..so far dia balas.ok la tu..pastu aku msj lak vijay..korg kenal ke vijay sape?xkenal?nak kene citer ke sape vijay?xpyh la..hahahahaha...mesej vijay bestnye dia wat lawak mcm accapan.lawak xder insuran kurnia langsung!..papepun aku tringat lik sms yg aku anta kt admire aku tu..hmm..byk silap yg wa da wat..lau x skrg nie wa da ade awek da.hehehe.apeleh wat..wa nie kan blackmetal berhati pemalu.tu la malu sgt2 amek ko kene kebas awek.apeleh wat.xder rezeki la tu.arinie aku xpat na sms psl krdit abes.siot jer.betambah2 sunyi la aku mlm nie.tido awal ke??mana bleh tido awl,malam nie na tgk ELECTION 2..citer pasal gengster hongkong!hehehehe..cepat2 la wat keje..t na blik da..tata!!!!..sok lak sambung citer..

2 comments: